čtvrtek 19. července 2012

Dovolená v Turecku den -2

Po úvaze jak naložím s letošními prázdninami jsem se nakonec rozhodl, že je strávím u moře se svojí přítelkyní. Po dlouhých nocích strávených u internetu a hledání vhodné destinace pro dovolenou. Jsem nakonec stál před dvěma možnostmi. První a pro mě lehce lákavější byl Egypt, ale díky několika incidentům jsem ji zavrhl ne z důvodu, že bych se snad bál či měl strach. Ale spíše abych měl klid a nemusel poslouchat hromadu "kázání" o tom jak jsem nezodpovědný. A tak zůstala druhá možnost a tou bylo Turecko.

Jelikož mám to štěstí, že moje drahá sestřička pracuje v jedné nejmenované cestovní kanceláři, tak mi pomohla s výběrem a navíc díky tomu, že jsme příbuzní to bylo i s poměrně výraznou slevou. Což mi velice pomohlo =), co si budeme povídat, ale sleva celkem cca 8000 není uplně marná =).

Mno vybrali jsme Club Hotel Flora, dle všeho by to měl být menší hotel s přijemným prostředím tak jsme zvědaví. Doufáme, že dovolenou užijeme. V hotelu by dle informací mělo být pokrytí wifi, to ve mě vzbudilo opět psavou náladu a rád bych tu vždy k večeru sepsal co zajímavého a jak probíhal právě uběhlý den. Případně doplněný sem tam nějakou fotografii z místa.

Takhle nějak by měl vypadat vstup do hotelu. (zdroj: http://www.clubhotelflora.com)


Aktuálně je středa. Odlet je naplánován na pátek. Ještě jeden den do odletu. Dle posledních informací odlet nám naplánovali cca na 18:00 a na letišti máme být dvě hodiny před odletem. To znamená, jelikož bydlím na opačném konci Prahy cca 90 minut cesty. Což v zásadě znamená kolem druhý vyrážet. Jelikož je to až takhle pozdě tak ještě řešíme kam na jídlo, pravděpodobně to vyhraje lehká svačinka u KFC. =)

Dnes jsem sháněl poslední chybějící kus na sebe a to brýle. Člověk by něvěřil jaký problém je sehnat kvalitní a pěkné sluneční brýle. Mno po dlouhých útrapách se mi to nakonec povedlo. Dále nastala fáze přípravit si všechno a zkontrolovat jestli něco nechybí. Tím jsem strávil čas do dlouhých pozdních hodin. =)
Nakonec až na nějaké drobnosti opravdu mám vše.

A tak nezbývá nic jiného než se těšit na další den.

Žádné komentáře: