úterý 21. února 2012

Nekouřím: Den Stošedesátýdruhý

Dnes po stošedesátidvou dnech se cítím skvěle. Nekouřím cítím jak se tělo trošku vzpamatovalo... Méně se zadýchávám atd. Změny jsou to úžasné. Je až neuvěřitelné co taková drobnost dokáže =).

Jedna věc mě ale trápí, a to ta, že mě věci trápí a dotýkají se mě. Předtím mi bylo tak nějak všechno jedno teda to se moc nezměnilo. Todle je tu pořád je mi všechno jedno. Jen přeci čas od času beru věci trošku osobně.

Těším se až začne léto a celý svět začne hrát všemi barvami, a skončí todle pochmurné často zatažené počasí. A hlavně až bude zima tu tam.

Pozoruji ovšem i změny nemilé, nebo spíše překvapivé. A tyto změny mě nutí dělat věci, které bych předtím nedělal nebo by mi to bylo jedno.

Jaké to podle mě mělo přínosy? Každopádně větší finanční pohodu. Přeci jen jsem již ušetřil přes 12 tisíc korun. Což už není úplně zanedbatelná částka. Lepší zdravotní stav. (Asi budu muset trošku začít sportovat a už z toho mám noční můry xD)

Negativní přínosy? Ano určitě jsou, je to trošku více nervozity, ale tu je lepší regulovat jinými stimuly než jen a pouze kouřením.

A teď odpověď na klasickou otázku. Ve společnosti kuřáků mi kouř nevadí. Ale sere mě že mi navozuje atmosféru kouření. A tím mě pobízí si taky zapálit. Proto Všichni odnaučení kuřáci nemají rádi zakouřené prostory. Protože mají nutkání si zapálit taky. A tak se těmto prostorům vyhýbají aby nemuseli s tímto nutkáním bojovat.

To jest pro dnešek vše a zase za čas se učitě ozvu. =)

Žádné komentáře: