čtvrtek 15. září 2011

Nekouřím: Den První

Po mnoha a mnoha pokusech nespěšných. Jsem nakonec dospěl k názoru, že jsem slabý. To bych chtěl změnit a tak přestávám kouřit. Chtěl bych sem za znamenávat postřehy. Jak mě to ovlivňuje.


Dnes ráno po probuzení jsem vstával s nadšením. Že dnes nastane den D.
Z počátku nic moc první šok byl že raní kolečko neobsahovalo cigáro. (Přežil jsem.)

Opětovně sem si uvědomil, jak moc mi to chybí při cestě autem, kde sem byl zvyklý kouřit pořád. Najednou čas neplyne skoro stoji a člověk neví co s ním je to jako by vteřiny odklepávali strašně pomalu.

Během pracovního procesu to nějak moc nevnímám (piji víc kafíček ). 

Všechno vyřizuji. Zvládám to. A cestuji domů. Chvilkami mám chuť si zapálit, ale nechci. Vůle mě drží. Doma se snažím ty chutě zajídat. Daří se.

Sem tam mrazení na plicích jinak v pohodě.
Den První úspěšně zdolán.

Žádné komentáře: