pondělí 2. července 2018

Recenze: Attentat 1942

Začali prázdniny, a s nimi začali i letní slevy na platformě Steam. No a tak jsem docela náhodou narazil na hru, českou hru, jež si klade za úkol vzdělat, a vypráví o událostech těsně po atentátu na Heydricha - jak název napovídá.
Vzhledem k tomu, že se jedná o počin Karlovy Univerzity, tak nejde nic jiného než chválit :-)
Příběh mě přikoval k židli a hrál, hrál jsem tak dlouho, dokud jsem hru nedokončil.
Jedná se vlastně o historickou adventůru, ve které postupně odhalujeme jak to bylo s "naším" dědečkem za války. Zajímavé je prolínání komixu a filmových záběrů. Je zde pár miniher, které vám umožní vžít se do role. Velice zajímavé je i to, že tu funguje něco jako karma :-). Když máte kus informace, a s tímto kusem informace konfrontujete někoho špatně, tak vám nic nepoví a můžete/musíte si rozhovor zopakovat. 
Hra se snaží být historicky přesná, a tak se dozvídáme mnoho zajímavých podrobností, které vám v hodinách dějepisu nezmínili.
Hra je v celkem krátká. Mne se ji podařilo dokončit za nějakých 6 hodin.
I tak za krásný a intenzivní zážitek nelze jinak než dát plné skóre. 

Hodnocení 100%

Žádné komentáře: