středa 5. října 2011

Nekouřím: Den Jednadvacatý

Už si pomalu zvykám na to být bez cigára. Změnil jsem ranní rituály. Ale každou chvilku najdu činnost při, při které jsem byl zvyklý kouřit. Navíc dnes je "cool" nekouřit. A tak jsem moc rád, že jsem byl takhle nakopnut.
Den po dni je mi ovšem lépe ne fyzicky ale psychicky. Fyzicky se to prý začne zlepšovat tak za 3 měsíce. Jsem na to opravdu zvědav.
Dnes se kupodivu nic moc neodehrálo. Absťák až na jeden nebyly žádné. Byla to chvíle večer v hospodě, kdy jsem se musel pár vteřin opravdu držet. Nakonec vše dobře dopadlo. Doufám, že mě brzy přejde i chuť na to cigáro, protože to je jedna z věcí, která mě naprosto vytáčí, že tu chuť mám prostě pořád.
Mno jsem zvědav jak se ke mě zachová dvaadvacátý den.

1 komentář:

Hafik řekl(a)...

Stigi ty si opravdu optimista, ze te prejde chut na cigaro :D ja mam za sebou 7 mesicu (coz sineni neni zadna dlouha doba), ale chut mam porad hafo :D a i po letech pry zustava :) tak se moc netes :)