sobota 1. října 2011

Nekouřím: Den Sedmnáctý

Dnes jsem měl zvláštní sen, o tom jak se svět mění a jak se stáváme roboty pomalu a jistě. A tak jsem rád, že i tento den nekouřím nemám na to chuť. Ranní vážení neukázalo žádnou změnu vůči včerejší tézi že stále ztrácím na váze. Přemýšlím o tom, že začnu trošku sportovat. Abych to svoje tělo začal očišťovat důkladněji. Jen ještě nevím jak. Ale určitě bych to do začátku neměl přehánět. (Padl tady návrh abych nechodil pořád na kafe. A tento čas využíval ke cvičení prý, že by mi např 20 kliků každou hodinu vůbec neuškodilo... Nevím jestli se mi do toho vůbec chce, ale za rozvahu to rozhodně stojí.)
V průběhu dne sem na cigáro pomyslel jen několikrát, ale už ne v kontextu si zapálit. Večer opět nastala trošku krize ale dostatečně silná vůle mi pomohla si nezapálit.
A tak můžu prohlásit, že stojím čelem dnu osmnáctému a čekám na jeho výzvu.

Žádné komentáře: