pondělí 10. října 2011

Nekouřím: Den Šestadvacátý

Po docela náročné noci jsem se dnes poprvé probudil v šest. Ale jelikož nikde nikdo, všichni asi ještě spali. Tak jsem se nechal ukolébat znovu. (při vzpomínce na obdobné situace před tím než jsem přestal by moje první raní cesta vedla na cigáro) Po druhém probuzení, které bylo někdy kolem osmé jsem se pozdravil s jediným člověkem, který v tu dobu už byl vzhůru a nějak jsem si řekl, že bych si mohl ještě na chvilku lehnout. Co čert nechtěl tak jsem konečně zabral pořádně mno a probudil jsem se v poledne. A tak jsem se snažil rychle se zapojit do aktuálního dění. Mno do večera se stalo docela dost zajímavých věcí. A tak jsem byl pořád v jednom kole. =) Mno a jak rychle den skončil tak i začal. A já jsem zvědavý na další den.

Žádné komentáře: