neděle 4. srpna 2013

Wolverine 2D (2013)


Na tento film jsem se velice těšil jako velký fanda komiksů o hrdinech možných i nemožných. A jelikož předchozí díly se mi velice líbily tak jsem vyrazil do kina. V kině nás nebylo moc a tak nám kino zážitek nic nekazilo z venčí.

Film začíná typicky pro postavu Wolverina jako věčně v depresích se utápějícího hrdiny. Naštěstí ne věčně. Wolverine se podívá do Tokia. Ale do trošku jiného Tokia než jak jsme zvyklí z jiných filmů. Dostáváme se do prominentní části, a tak se příběh odehrává v převážně v klasických japonských stavbách, žádných supermoderních věžácích. A ihned zde na začátku mám první velikou výtku k více jak polovině filmu. A to, že kameraman v rámci zapojení diváka do akčních scén většinu rychlých scén z prvních 2/3 filmu natáčel za běhu z ruky bez žádného pořádného stabilizátoru. Akční scény jsou tak zmatené a přehnaně se třesoucí a skákající.

Film jinak krásně ubíhá, od předlohy se moc neodchyluje, zapomíná ale na mnoho podrobností a bez znalostí předchozích dílů jsou některé věci těžko pochopitelné. Chybí vysvětlení jak se přišlo k adamantiu a jeho vlastnostem. Tato scéna mi velice chybí, netuším jestli ji vystřihly nebo ji prostě vynechaly a místo toho na závěr filmu dali skřek hlavního záporáka. Což mi přišlo velice hloupé,  aby si při závěrečné bitvě vysvětlovali co a jak.

Film končí titulkovým spoilerem. Takže určitě neutíkejte před koncem titulků.

Celkové hodnocení 70/100


Žádné komentáře: